रविवार, जून 12, 2011

अब मेरे पास तुम आई हो तो क्या आई हो?



अब मेरे पास तुम आई हो तो क्या आई हो?
मैने माना के तुम इक पैकर-ए-रानाई हो
चमन-ए-दहर में रूह-ए-चमन आराई हो
तलत-ए-मेहर हो फ़िरदौस की बरनाई हो
बिन्त-ए-महताब हो गर्दूं से उतर आई हो
मुझसे मिलने में अब अंदेशा-ए-रुसवाई है
मैने खुद अपने किये की ये सज़ा पाई है
[ पैकर-ए-रानाई : paradigm of beauty; चमन-ए-दहर : garden of earth; रूह-ए-चमन आराई : soul of beautified garden; तलत-ए-मेहर : Prayer of Sun; फ़िरदौस की बरनाई : paradise’s youthfulness; बिन्त-ए-महताब : daughter of moon; गर्दूं : heavens; अंदेशा-ए-रुसवाई : possibility of humiliation ]

ख़ाक में आह मिलाई है जवानी मैने
शोलाज़ारों में जलाई है जवानी मैने
शहर-ए-ख़ूबां में गंवाई है जवानी मैने
ख़्वाबगाहों में गंवाई है जवानी मैने
हुस्न ने जब भी इनायत की नज़र ड़ाली है
मेरे पैमान-ए-मोहब्बत ने सिपर ड़ाली है

[ शोलाज़ारों – flaming lamentations शहर-ए-ख़ूबां – city of beauty ख़्वाबगाहों – bedrooms ]


उन दिनों मुझ पे क़यामत का जुनूं तारी था
सर पे सरशारी-ओ-इशरत का जुनूं तारी था
माहपारों से मोहब्बत का जुनूं तारी था
शहरयारों से रक़ाबत का जुनूं तारी था
एक बिस्तर-ए-मखमल-ओ-संजाब थी दुनिया मेरी
एक रंगीन-ओ-हसीं ख्वाब थी दुनिया मेरी

[ जुनूं – passion;सरशारी-ओ-इशरत : satisfaction and happiness; माहपारों: moon-faced; शहरयारों : friends of the city; रक़ाबत : animosity; एक बिस्तर-ए-मखमल-ओ-संजाब: bed of velvet and fur ]


क्या सुनोगी मेरी मजरूह जवानी की पुकार
मेरी फ़रियाद-ए-जिगरदोज़ मेरा नाला-ए-ज़ार
शिद्दत-ए-कर्ब में ड़ूबी हुई मेरी गुफ़्तार
मै के खुद अपने मज़ाक़-ए-तरब आगीं का शिकार
वो गुदाज़-ए-दिल-ए-मरहूम कहां से लाऊँ
अब मै वो जज़्बा-ए-मासूम कहां से लाऊँ

[ मजरूह : wounded;फ़रियाद-ए-जिगरदोज़- my heart’s lamentations; नाला-ए-ज़ार : song of tears; शिद्दत-ए-कर्ब : acute grief; गुफ़्तार – conversations; गुदाज़-ए-दिल-ए-मरहूम :tenderness of a heart which died ]

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें

कृपया किसी प्रकार का विज्ञापन टिप्पणी मे न दें। किसी प्रकार की आक्रामक, भड़काऊ, अशिष्ट और अपमानजनक भाषा निषिद्ध है | ऐसी टिप्पणीयां और टिप्पणीयां करने वाले लोगों को डिलीट और ब्लाक कर दिया जायेगा | कृपया अपनी गरिमा स्वयं बनाये रखें | कमेन्ट मोडरेशन सक्षम है। अतः आपकी टिप्पणी यहाँ दिखने मे थोड़ा समय लग सकता है ।

Please do not advertise in comment box. Offensive, provocative, impolite, uncivil, rude, vulgar, barbarous, unmannered and abusive language is prohibited. Such comments and people posting such comments will be deleted and blocked. Kindly maintain your dignity yourself. Comment Moderation is Active. So it may take some time for your comment to appear here.